Shajne skrev 2012-11-22 11:57:32 följande:
Köpte första saken på tradera häromdagen. Ett "pärlarmband" man har runt vinflaskor. Tyckte det va lite sött. Lång tid kvar innan det är dags men det är svårt att låta bli :)
aminis skrev 2012-11-14 14:16:52 följande:
Hjälp! Jag råkade för några timmar sedan boka kyrkan. Det var lite oavsiktligt, skulle bara ringa för att kolla ungefär hur långt innan brudpar brukar boka och hur det såg ut i planeringen just nu, men damen på andra sidan linjen var så himla på och trevlig så det gick av bara farten... Haha, min fästman skrattade bara i telefonen när jag berättade.
Jaa, men nu är det gjort alltså, haha! Känns så himla konstigt, som att det helt plötsligt blev mer äkta. Men jag vet ju att det kan ändra sig om vi vill byta datum eller något, men... Nu står vi uppskrivna den 2/8 kl. 15.00. Shit pommes frites, så att säga....
Nice! :) Vill oxå råka ringa och boka kyrkan haha :)
Gör det! Det känns så himla avslappnande att veta att ingen kan förstöra mina planer nu :) nu finns en dag att blicka mot och jobba för. Superhärligt! De tyckte nog bara att jag var liiiite konstig som ringde nästan 2 år i förväg, men vatusan, det är det väl värt! Dock fick jag också "beröm" för de sa att det alltid var bra att vara ute i god tid.