• Js Fästmö

Blivande fruar 2014

Hej! Någon mer som ska gifta sig 2014? Tänkte det kunde vara kul att samlas på ett och samma ställe. :) Hur, när och var ska ni gifta er? Vi har inte riktigt bestämt plats än, men borgerligt blir det. Jag kommer köpa lite "då och då" för att hålla nere kostnaderna som annars lätt hamnar på de sista sex månaderna. Och det enda vi vet än är datumet, det blir ett junibröllop, och att vi skall åka på bröllopsresa så snart inpå vigseln vi bara kan. Så kör på, berätta allt. :) Och en sista sak... visst känns det som hundra år bort. ;)

• Svar på tråden Blivande fruar 2014
  • Sandrajavisst

Csve: såklart ni kan bjuda in vissa till middagen, ex närmsta släkten. Och var bara tydlig i inbjudan. Och jag tror ingen blir arg över att inte bli bjuden till middagen. För å är de ju inga riktiga vänner om de blir det:) och hur mysigt är det inte att ha en liten intim bröllopsmiddag?

• Sandrajavisst

Få se om bilden kommer med :)

• Sandrajavisst

Hmm nej! Försöker lägga upp bild på ringen så jag kunde få lite ring tips, men går inte ! Från iPad då.,

• Csve
    Sandrajavisst skrev 2013-01-28 09:11:23 följande:
    Csve: såklart ni kan bjuda in vissa till middagen, ex närmsta släkten. Och var bara tydlig i inbjudan. Och jag tror ingen blir arg över att inte bli bjuden till middagen. För å är de ju inga riktiga vänner om de blir det:) och hur mysigt är det inte att ha en liten intim bröllopsmiddag?

Det blir att fundera vidare!

Man vill ju gärna bjuda hela värlen =D

• Larssonmaria86

Herregud tycker jag är ute i god tid då vi planerade bröllopet till den 14 juni 2014 men när jag nu skulle boka kyrkan så var den redan bokad!! Får byta datum nu till den 7 juni men det ska väl gå lika bra... Kände dock att jag fick min första bröllopskris och började få lite panik, hoppas det inte blir fler kriser :P

• Csve

Larssonmaria86; 7 juni är ett bra datum! ( då gifter vi oss..) Det gäller verkligen att vara ute i riktigt god tid! Vi har fått både lokal och kyrka då vi ville ha det!

• MH2014

Larssonmaria86 - beror nog på lite vart i landet man ska vigas oxå,,,men vi började planera redan i aug/sep för att kunna få just 13dec,,,men har nu svängt om, haha tok!!

• Sandrajavisst

Ja gäller att vara ute i god tid:) verkligen! För det mesta som är populärt bokas upp fort! Vi bokade lokal i nov -12 till juni -14:)

• Csve

Vart bor ni alla här inne? Jag/vi bor strax utanför Jönköping.

Svar på tråden Blivande fruar 2014