Inlägg från: Cosy |Visa alla inlägg
  • Cosy

Cupcakes vs tårta

Som ovanstående talare säger.

Vad vill du ha för tårta/cupcakes så kanske vi kan ge dig ett svar vad det ekonomiskt betyder

We did it on DreamHack. Geeky love
  • Cosy

vi ska ha tårtatill brudparet och muffins till de övriga

Våra muffins ser ut så här. Vanliga muffins i boten. sen ett lager av färska bär en klick syltgrädde och ett marsipanlock graneras med ett gele hallon. själva ska vi ha en liten vanlig prinsestårta. Vi har ganska många anledninngar till att  göra så här men jag tror ingen kommer bli sur över att få en muffins och inte tårta hos oss. Och jag tror knappast den kommer ses som en torr muffins utan som en liten bakelse

• Cosy

Det finns många som inte gillar tårta och det finns många som inte gillar cupcakes, Cupcakes är lättare att individanpasa än en hel tårta.

Beroende på vad man vill ha och om man gör dem själv eller inte så varierar priserna mycket för både tårta och cupcakes.

Varför många väljer muffins istället för tårta till gästerna kan jag inte svara på. Men det är lite som att varför får bruden ha en lång fin vit klänning när gästerna inte får det och varför skall brudparet få paket när gästerna inte får det... löjliga exempel men jag tror denna diskution inte kan få en enkjel lösning.. den är lika lätt att svara på som barnförbjudet men brudaparets barn är där varför då? 

Svar på tråden Cupcakes vs tårta