Inlägg från: vinterfrost |Visa alla inlägg
  • vinterfrost

Bröllopet blev storbråk istället för glädje

Åh fy vad tråkigt!! Beklagar. Tycker inte man beter sig så på ett bröllop.

Nu är inte jag gift (än) så tyvärr kan jag väl inte svara på dina sista frågor där, men kan ni inte förnya era löften bara du o maken sen gå ut och äta en god middag tillsammans.. Antingen helt själva eller med goda vänner som ni faktiskt gillar! och sedan fira den dagen istället för den riktiga med dåliga minnen?

Skickar iallafall STORA styrkekramar och tycker att ni gjorde rätt i som bröt kontakten med dem som drog igång bråket , även om de är hans föräldrar. Det ärderas förlust!

• vinterfrost
    Anonym (Ledsen brud) skrev 2012-09-26 10:10:32 följande:
    Hej på er och tack för alla svar!

Jag har nu kommit till någon slags fas av acceptans i alla fall. Jag har accepterat att bröllopet blev som det blev och inte går att få ogjort. Jag har även börjat känna att det inte hade spelat någon roll vad jag hade gjort för hans föräldrar hade inte varit trevliga i vilket fall (det var tydligen liknande mot tidigare flickvänner). Jag känner att ja inte orkar leva mitt liv med att oroa mig över vad de tycker om mig. De får tycka vad de vill helt enkelt.

Nu väntar vi barn och lägger istället allt fokus på att glädjas åt det. Min man har fortfarande ingen kontakt med sina föräldrar me vi får se hur det blir i framtiden.

Kramar
    Grattis till bebisen! Det är en härlig tid som väntar er! 
Svar på tråden Bröllopet blev storbråk istället för glädje