Alla nöjda utom en..
Jag förstår känslan. Vi hade ett helt sagolikt bröllop och har också fått mycket positiva kommentarer. Som tex att det var ett sagolikt bröllop, att dom aldrig varit på något liknande osv osv. När jag tittar på film och bilder så ser alla ut att ha trevligt.
Sen kommer smolket i bägaren.. någon eller ett par förflugna kommentarer som.. Det var inte många som dansade- näääää det var det inte, men till saken hör att det var fint väder och många valde att mingla och umgås på det sättet istället.
Någon har sagt att kötet var lite segt- vi hade personal som lagade maten på plats och personligen så tyckte jag maten smakade utmärkt och dom flesta som sagt något har varit av samma åsikt.
Jag vet inte varför man då hänger upp sig på någon enstaka kommentar, jäklig onödig kommentarer för den delen. I
I ditt fall så är det visserligen tvärt om väninnan är tyst.. svårt att säga vad det är relaterat till..som du själv är inne på så kan det vara flera olika orsaker. Det kan ju även vara något annat som tynger som du inte har en aning om. Kände hon fler på festen?
Frågan är bara hur viktigt det är för dig att veta.. Om svaret är negativt hur kommer du att ta det då? Om det är viktigt för dig att klarlägga hur hon egentligen upplevde det och varför så kanske du ska sätta dig ner vid tillfälle och prata om det. Men du får kanske också förbereda dig på att svaret inte är det du egentligen önskar. Och om hon nu tyckte att det var förskräckligt hur hanterar du då den vetskapen. Inte lätt alls..Personligen så hade jag önskat att dom om än få personer som yttrade negativa kommentarer höll det för sig själv.