Alla nöjda utom en..
Alla var också nöjda med vårt bröllop utom en eller min nära tjejkompis var inte missnöjd men anträngde sig för att hitta fel kändes det som när vi pratade om bröllopet. Det hon sa var att hummersoppan(förätten) va för salt fast alla tyckte den var god, att de fick vänta länge när vi fotograferades men vi hade ordnat både tipspromenad i lag som man satt sen vid borden, fotografering med ram och en del andra aktiviteter som toastmastrarna anordnade och just det har folk sagt var bra och därför inte långtråkigt. Vi hade vatten, bål och köpt 30 kg frukt. Dessutom var våra kockar riktigt duktiga och kommer från väldigt fina resturanger i gbg.
Jag skakade bara av mig det och sa att såhär tänkte vi och bemötte kritiken, jag tror hon va avundsjuk faktiskt. För hon var nöjd med all annan mat, bordsgrannarna och hade kul men skulle ändå belysa det negativa.
Hennes bröllop så serverade de färdiga biffar till de som åt vegetariskt(jag bland annat) sådant man äter hemma, jättetråkig bordsplacering hade vi och deras festlokal kunde man inte gå ut. Det var jättevarm dag och väg precis utanför och folk satt på trotoarkanten. När vi väntade på de när de fotogarferades höll all på att dö av törst, ingen vatten och ingen frukt och heller inga aktiviteter inplanerat. Men jag valde att inte säga något. =)