Inlägg från: ElinFalk85 |Visa alla inlägg
  • ElinFalk85

underlivsbesvär...snälla hjälp!

har man fått herpes så är det olika hur mycket skov man får, du borde ha medicinen asiklovir (hm stavning??) hemma, den har jag och tar en kur vid behov (fick herpes när jag blev våldtagen). en del kan behöva ta en asoklovir per dag för att undvika skov. stress och herpes verkar vara bästa vänner!!

• ElinFalk85

jag har hört att upprepade svampinfektioner kan beror på klamydia så testa om du har det.

• ElinFalk85
    hanna0101 skrev 2012-07-18 11:17:28 följande:
    Just nu äter jag valaciclovir, två tabletter/dag har haft aciclovir förut 5tabletter/dag Men det konstiga denna omgång verkar vara att det inte försvinner trots tabletterna..det är det jag inte förstår samt dom andra symtomen brännande känslan efter sex.. har du haft det? tänkte ifall det har med herpes att göra...
    jo jag har haft brännande känsla efter sex precis efter eller innan et utbrott, aldrig annars. hmmm.....du kanske behöver högre dos av medicinen?
  • ElinFalk85
    Anny skrev 2012-07-18 16:15:49 följande:
    Har du provat lactal balans? Eller tillsätta mjölksyrebakterier? För att få en allmän balans i underlivet. Använd snällt glidmedel vid sex. Och använd intinolja vid tvätt av underlivet, du behöver inte skönja av det, räcker att torka. Bomullsunderkläder och inte tighta byxor osv.
    Jag får svampinfektioner av intimolja, kan bara använda vatten och sånna där lactal balans får hela mitt underliv att slå bakut.
Svar på tråden underlivsbesvär...snälla hjälp!