Är ni nöjda?
Sitter här på min kammare och funderar lite. Är snart två veckor sedan jag blev fru! Jag är så nöjd och glad med dagen nu när jag tänker tbx på den och kollar på alla bilderna som togs. Vi hade ett vad säkert många skulle kalla bugett bröllop, det slutade på ca 35.000:-
Men jag kan ändå inte låte bli att tänka - herre gud, jag la 35.000 på en dag! Jag förstår absolut att man kan lägga 200.000 oxå på en dag, men i slut ändan är det ju just det det är, EN DAG!
Klänningen för X antal tusen ska hålla en dag, brudbuketten för X antal tusen ska va fin nån timme i kyrkan en dag, festprogrammet man lägger ner sin själ i, ska va kul att se i en gång, för att sen i bästa fall få följa med någon hem och glömmas bort i nån dammig byrålåda o.s.v
Så jag undrar, hur känner ni er som blivit gifta, va det värt allt, va varenda liten detalj värd att lägga ner sin själ i och spara så mycket pengar till eller ångrar ni något, eller känner ni nu så här efteråt att ni ångrar att ni inte gjorde något?
Ventilera lite, och ge lite tips till kommande par om vad dom inte får missa att göra el vad som ni inte känner va mödan värt!