Är ni nöjda?
Om jag ångrar något så är det att vi inte låste igen festlokalen innan vi gick till kyrkan.
Nu missade två av mina jobbarkompisar bröllopet bara för att några gäster till brudparet som skulle gifta sig efter oss klampade in i lokalen för att använda toan, amma och lite såna saker.
Ok om dom hade frågat, men dom bara gick in. Det är inte en allmän lokal utan bara öppen om man bokar den i samband med bröllop, dop eller annan kyrklig aktivitet.
Visst hade vi väl kunnat leva med detta. Men när dessa gäster också gick in i festsalen och började pilla på våra dekorationer, satte sig vid våra bord och bläddrade i våra festprogram / menyer så vågade inte mina kollegor gå ifrån lokalen. (dom skulle servera senare och kom tidigt för att tillsammans med cateringfirman gå igenom hur det skulle läggas upp).
Jag ångrar också att jag inte skällde ut brudparet och fotografen när dom hindrade våra gäster från att gå in i kyrkan pga att dom ville fotografera i dörröppningen. Och speciellt att jag inte gjorde mer än att fräsa till att dom fick vänta, när dom ville att jag och brudföljet skulle flytta oss från den dörr vi skulle gå in igenom om några minuter för att dom ville fota där också
Annars ångrar jag inget alls med dagen.
Jag är så supernöjd även nu snart ett år senare. Även maken... Han kan komma på något ibland som han bara måste prata om... "jag kommer ihåg när.... " osv