• Monkan10

Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-21 01:35
    Söker alltså bröllopsskor med ljus och lykta! Önskar se lite bilder på vad ni andra ska ha.. Gärna lite "ovanliga" skor oxå ;)

• Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)
  • sessa
    FruStendahl skrev 2012-07-24 11:14:16 följande:
    Såhär ser dom ut på foten ;)

hej.. vad fina.. vart har du köpt dem??
  • FruStendahl
    sessa skrev 2012-07-24 18:18:31 följande:
    hej.. vad fina.. vart har du köpt dem??
    TACK! dom är köpt på Bergqvist skor i Karlskoga men dom finns på ellos.se såg jag...typiskt, blir ju billigare där, dom är normala i storleken, jag har oftast 37 och 37 satt jättebra =) 
    Wildflower tror jag märket heter ;) 
  • lindaf

Mina skor som jag köpte förra året. De är alltså inte nya men dom är jättesköna och jag har inte lust att lägga pengar på nya skor som jag bara kan ha en gång :) 

• Dorotea
    Brudiframtiden skrev 2012-07-21 12:19:06 följande:

Dessa ska jag ha!
    Jag också!  :)
  • Fröken Finemang
    BeccaBus skrev 2012-07-24 10:46:19 följande:
    Jag skulle ha haft ett par underbar, skyhöga turkosa skor (som skulle matcha tärnornas klänningar) men så gick jag och bröt benet och slet av alla band i fotleden och kan fortfarande inte ens se åt klackar. Bröllopet är en månad bort så jag fick tänka om.

Jag såg att även Fröken Finemang postat att de ska ha converse! Awesome!!!

Mina är specialdesignade och beställda via min kusin i USA. Går inte att köpa direkt till sverige och inte heller betala med internationella kort. Men det löste sig! Yeay!

beccinam.wordpress.com
    jag dör va snygga! å i mitt färgtema!! *hehe*

Jag har reumatisk värk o mina fötter är alldeles för svullan för att ha nån sorts klack och jag förstör mig om jag ska ha annat än converse. 
    Så illrosa converse blir det nog för mig.. (men BeccaBus, huur specialdesignar man?)

• BeccaBus
    Fröken Finemang skrev 2012-08-07 20:34:03 följande:
    har hittat sidan och frågat en kompis i usa om hon kan hjälpa mig. TACK  BeccaBus för idén!Skrattande 
     Ah vad kul!!!

Tänk på att man måste betala med ett amerikanskt kreditkort. Fungerar inte att använda ett svensk kort för att betala.

Mina skor har kommit till min kusin som har hjälpt mig med hela affären. Vi att hon skickar hem dem NUNUNU .

Du får lägga upp bild när de är färdigdesignade!!! 
  • Fröken Finemang
    BeccaBus skrev 2012-08-07 20:44:10 följande:
     Ah vad kul!!!

Tänk på att man måste betala med ett amerikanskt kreditkort. Fungerar inte att använda ett svensk kort för att betala.

Mina skor har kommit till min kusin som har hjälpt mig med hela affären. Vi att hon skickar hem dem NUNUNU .

Du får lägga upp bild när de är färdigdesignade!!! 
    japp, min vän lär få betala o skicka hit dem sen. 
    :)

du måste måste visa bild sen när du har dem på dIG! 
  • Sessan6
    Tok kär Annki skrev 2012-07-22 00:20:13 följande:

Här är min älsklingar ;0)
    Tok kär Annki
    Åhh så fina. Vad har du köpt dem?
Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)