• Monkan10

Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-21 01:35
    Söker alltså bröllopsskor med ljus och lykta! Önskar se lite bilder på vad ni andra ska ha.. Gärna lite "ovanliga" skor oxå ;)

• Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)
  • Hoffsennanen Tottoplex

Fina skor ni hittat! Jag letar efter gröna klackskor. Går sådär! Får nog bli att leta efter ngn amerikansk sida....Sverige verkar ha lite gröna skor

• citrondoft

Här är mina älsklingar!

• citrondoft

Äppelgrönt var temat för dagen!

• citrondoft

Fina skor! Har du färgat dem själv? Vart köpte du isf färgen?

Tokig skrev 2012-07-23 20:20:55 följande:
    Som utlovat, här är mina fina skor.

• Teza
     Dkode NAPINI Grå / Silver
    Dom här ska jag köpa, jag gillar dom för dom är udda, men mest för att jag vill ha fina skor som jag inte blir så trött i fötterna av, är så himla ovan vid klack. Ska dessutom gifta mej i vinter.
  • Hoffsennanen Tottoplex

Tack mumin!! Dock lite för murrig grön. Hade varit skönt att bara vilja ha svarta skor! Det hade varit enkelt! Skulle dessutom vilja ha en sko med ngn rem runt vaden då jag har så lätt att shippa i såna skor..inte ofta de finns i39,5... Men tack!!

Svar på tråden Sa inte ha "traditionella" vita skor. Snälla lägg upp bilder på era skor, så jag kan få inspiration :)