Fremm skrev 2012-08-21 22:13:45 följande:
Jättebra info tack Pekklisch - blev oxå påmind om hindersprövningen idag så jag ska skriva ut blanketterna på jobbet i morgon så att vi kan skicka in dem. Undrar just hur man gör för min dotters namn då hon oxå ska byta efterhamn? Får väl höra med skv.
Pecklisch du verkar ju verkligen ha läget under kontroll, skönt! Tycker vi har kommit långt men i jämförelse med dig så känns det inte så ;) men det tar sig...
Idag har vi berättat för mina blivande svärföräldrar och min svägerska, de blev så glada så. Min svägerska blev så rörd att hon började gråta, det är glädje det och jag jag började gråta jag oxå! :D Så i morgon ska vi posta resten av inbjudningarna. Ska bli kul! :)
Jag började ju iofs att planera bröllopet redan vid förlovningen 09, och tänkt mycket på det sen dess, men började i okt förra året så fått mycket planering på vägen :)
Tror att när det gäller barn är det blanketten om namnbyte som gäller :) så skriver man anledning typ :) säkrast är ju och ringa sitt skv kontor och höra :)