Hur möttes ni? Berätta och vinn!
Jag och min blivande man träffades för första gången 26 aug 2006 =)
Jag var nyinflyttad i Jönköping (flyttade hit helgen innan) för att plugga efter att ha bott utomlands i två år. Första veckan bestod av inspark och den första tjejen jag pratade med där hade också precis flyttat hem från England till Sverige så vi klickade direkt.
På lördagen skulle vi på en finare middag/sittning och hade dagen till ära shoppat. Jag bodde närmare stan än henne så vi belsutade att vi skulle gå upp till hennes "studenthus" och lämna av inköpen, äta lite mat och sen ta med det som behövdes för piff och förfest hos mig. Hon gick snabbt ut till sitt kök och skulle börja med mat medan jag höll på och rotade i några påsar och när jag skulle gå efter till köket insåg jag att jag inte hade någon aning om var köket låg...jag hade aldrig varit där innan. Åt höger såg jag bara en hall och till vänster något som liknade ett vardagsrum med en öppen dörr bredvid. Då tänkte jag på hur min egen korridor såg och satsade på vänster i en rätt hög hastighet eftersom att vi hade lite bråttom. Halvvägs in i det rummet trärstannar jag och inser att jag precis har sprungit in i någons sovrum!!! En kille snurrar runt i sin skrivbordsstol och muttrar nåt i stil med "öh, hej vem är du?" och min hjärna får panik, ansiktet blir helt rött och jag kommer ihåg att det första jag tänkte var att han var ganska söt.
Om ca två månader gifter vi oss och tjejen i berättelsen är en av våra brudtärnor =)