Inlägg från: Ponduss |Visa alla inlägg
  • Ponduss

Hur möttes ni? Berätta och vinn!

Första gången jag träffade Tobbe var sommaren 2007. Det var fest för en kompis till mig som fyllde år. Vi var några stycken på festen men fick höra att det skulle komma några till lite senare. Efter en stund kom Tobbe och två tjejer till. Den ena utav dem var hans flickvän, som också var kompis med min kompis.

Jag kommer ihåg att jag tänkte att han såg så ung ut, han hade precis fyllt 18 och jag skulle snart fylla 17. Men jag tänkte inte direkt mer på honom, kände inget speciellt då.

Det roliga började innan jul samma år. Jag och samma kompis skulle fixa en fest till hennes syster några dagar innan nyår. Så kompisen hade börjat bjuda lite folk och bjöd Tobbe bland annat. De snackade via msn och han hade då frågat ifall det skulle komma några snygga tjejer, det hade tagit slut med tjejen han hade. Kompisen hade då skickat en bild på mig till honom och han tyckte att jag var söt <3 han kom dock inte ihåg mig från förra festen.

Dagen efter det satt jag på bussen på väg till skolan och helt plötsligt klev Tobbe på men han såg inte mig, men jag satt och smygtittade på honom och kände lite pirr i magen. Det kändes lite som att det var menat att det skulle bli vi.

Den kvällen hade han addat mig på msn så vi började prata och satt sent in på natten och pratade. I ungefär en veckas tid chattade vi och till slut frågade han om jag ville komma hem till honom och titta på film nån dag innan festen skulle vara. Och så blev det, han bodde inte allt för långt bort så den 22 dec 2007 promenerade jag hem till honom. Vi möttes på vägen och vi kramdes och gick tillsammans resten av vägen hem till honom. Jag blev direkt tagen av honom, hans röst var och är så underbar och mörk.

Efter det så träffades vi ganska ofta och den 18 januari 2008 blev vi ett par. Nu 4½ år senare bor vi tillsammans sedan 1 år tillbaka och har varit förlovade i 8 månader. Sen har vi också vår älskade lilla mops Affe.

Svar på tråden Hur möttes ni? Berätta och vinn!