Inlägg från: PeteroCarolin |Visa alla inlägg
  • PeteroCarolin

Jätterött hår till rosa o vit bukett??

Frågade min bivande hur han tyckte jag skulle ha håret på vår dag, hans svar var -sådär jätterött som du har ibland..hmm ja får väl skylla mig själv, jag frågade ju men tänkte mer på uppsatt eller utsläppt, Har beställt en bukett i vitt, grönt o ljusrosa o i mitt huvud skär det sig.

Eller? Någon som haft det så?

• Svar på tråden Jätterött hår till rosa o vit bukett??
  • PeteroCarolin

Haha, det är faktiskt sant! Jag ska inte buketten uppe vid huvudet, o ja jag trivs bra i rött hår. Det är så lätt att låsa sig lite med bröllopsnerver i kroppenSolig

• PeteroCarolin

Imorgon blir håret rött o på tisdag ska de rosa rosorna komma till floristen, tror det blir ett besök där då...Och även om jag som sagt inte ska ha buketten vid huvudet så ska de ju antagligen hamna på samma bild ett par gånger. Rött o rosa finns ju i en uppsjö nyanser så det är nog bäst att kolla så att det inte i alla fall blir helgalet, då byter jag kanske färgen i buketten...hmm hoppas på att det går ihop.

• PeteroCarolin

Jag tycker oxå att det var en härlig bild! Tack! Mitt hår skulle bli väldigt rött igår...det blev inte riktigt det, för mörkt blev det...men det passar fint med roserna i buketten Tror att jag ska bleka i lite slingor som får bli röda med lite infärgningsbalsam, känns som om man inte vill exprimentera för mycket med håret såhär 3 dagar innan...

• PeteroCarolin

Såhär blev det i alla fall Kanske inte eldrött direkt men lite sol på det så var det fantastiskt fint! O ch jag tyckte inte alls att det var fel till min bukett.
Svar på tråden Jätterött hår till rosa o vit bukett??