Jätterött hår till rosa o vit bukett??
Nej, det skär sig inte. Du ska inte ha buketten uppe vid huvudet. Det kommer bli jättefint :) Men, ha bara rött hår om du själv känner för det och vill :) Tänk dock inte på om det matchar buketten eller ej.
Nej, det skär sig inte. Du ska inte ha buketten uppe vid huvudet. Det kommer bli jättefint :) Men, ha bara rött hår om du själv känner för det och vill :) Tänk dock inte på om det matchar buketten eller ej.
Haha jo, visst är det så. Jag har inte själv läst det, men jag har hört att det var en brud som skrev här och oroade sig över att hennes klänning var i ivory och dukarna vid middagen vita och hon undrade om det skulle skära sig. Jag har dock läst om de som oroar sig över deras ivoryklänning och makens vita skjorta. Man nojjar nog lite i onödan över många saker när man planerar bröllop :)
Haha så olika det kan vara. Jag skulle aldrig någonsin välja bort en färg på buketten pga hårfärgen. Jag tycker dessutom inte att rött och rosa skär sig så mkt som många andra uppenbarligen verkar tycka :P Jag tycker till och med att det kan vara fint ihop, men det kanske beror på att jag nu sett min dotter självmant matcha de två färgerna i ett par år :P
Grattis! Ni var jättefina, väldigt vacker brud :) Jag tycker att buketten och håret funkade alldeles utmärkt tillsammans dessutom :)