Chicita skrev 2012-09-01 19:38:40 följande:
Oh jag har hittat ett par ecco-skor med lite klack (kanske 3-4 cm) som faktiskt är riktigt sköna.
Så nu ska jag se om jag kan ha dom på jobbet på tisdag. Man sträcker ju mer på sig om man har klack på skorna, och det kan ge andra positiva effekter också när man sträcker på sig förutom att det ser snyggare ut.
Om jag har riktig otur så visar det sig efter en halv dag på jobbet (precis när jag gått så mycket i skorna att jag inte kan lämna tillbaka dom alltså
) att det inte kommer att funka alls.
Men men, sånt är livet.
Har ni en trevlig helg tjejer?
Hoppas att de är så sköna som de känndes när du provade dem! Det händer ganska ofta att jag hinner använda skor precis LITE för mkt för att kunna returnera dem, för att sen upptäcka att jag får extremt ont
Har än så länge en mysig helg.
Idag fikade & shoppade jag med en gammal bekant på dagen. På eftermiddagen åkte jag & mannen hem till min mormor & morfar för att äta en underbart god middag & snacka en massa
Tack för att ni håller tummarna! I tankarna har jag redan flyttat in & möblerat som jag vill ha det
Får sluta med det innan vi vet att vi fått det. Blir nog väldigt besviken annars