Nikkita skrev 2012-08-27 20:18:45 följande:
daniiel: Vill färst börja med att säga, Vilket underbart foto
Jag bor i Malmö så jag är väl medveten om att det finns många som tror på det här med isbjörnar i norr! Hade en på jobb som var övertygad om att de springer runt på gatorna i Sundsvall
Haha fick snällt förklar för henne att så inte är fallet. Om jag ska handla eller gå på stan & vara ledigt klädd så har jag ecco gympadojor som är super sköna. Ska jag till jobb så blir det lite finare skor, ganska ofta med klack (converse när jag är sportigt sommarklädd)
När det är varmt ute så blir det sandaler.
Så det skiftar beroende på väder & tillfälle
Tack :)
Haha och då är ändå Sundsvall gränsfall att räknas till norrland ;P Men nog har man hört att vi rider på renar till skolan, bor i kåtor och jagar isbjörnar. Att vi har snö året runt och alla äger minst en skoter var och ja, det stavas s-k-o-t-e-r, inte scoter eller scooter. Det är något helt annat. Ja, osv osv osv.
Jag hade ett par skor från ecco som jag köpte när jag väntade dottern, för de hade kardborre. Magen var ivägen, så kunde inte knyta skor själv :P haha Men de var väldigt sköna, använde dom tills dom föll i bitar. Kanske skulle satsa på ett par nya såna.
Niini skrev 2012-08-27 20:46:26 följande:
Ljusrosa converse för det mesta. Annars ett par vääl ingångna Vagabondballerina eller mina adidas superstar.
Jag älskar ju mina Chuck Taylor, men det börjar bli lite väl kallt och blött för såna här uppe nu. Ballerinaskorna fick jag lägga bort för ett par veckor sedan.
Chicita skrev 2012-08-27 21:00:06 följande:
Jag använder antingen RYN eller WEB.
Både sandaler och hela skor.
(så kallade massai-skor) annars får jag så ont i fötter och knän att jag inte klarar av att gå dagen efter
Nikkita skrev 2012-08-27 20:20:38 följande:
Lycka till med allt!!! Hoppas att ni blir klar i god tid så ni kan slappna av & njuta av allt jobbet innan öppningen
Ahaa, vad är det för skor? Skönt att det finns skor som du kan ha ändå utan att få väldigt ont :) Måste vara jättejobbigt att få så ont att inte kunna gå :/
Darling Daisy skrev 2012-08-27 23:15:39 följande:
Jag har oftast sköna jumpaskor/promenadskor hemma. Om jag är i stallet har jag stålhätteskor. Om jag ska bort eller in till "stan" åker nåt snyggare på (=skor som inte har varit i stallet
). Oftast utan klack. På sommaren ofta sandaler.
Äger inga converse
Har varit och ridit ikväll. Shit, vad kul det är!!
Imorgon ska jag till Göteborg på seminarium om Grön hälsa, grön omsorg och grön rehab. Det ska bli jätteintressant och spännande. Får gå upp ganska tidigt bara, ska åka vid 05.15 typ.. Urr, sovdags nu!
Jag brukar använda Reebok Freestyle, men nu är det dags att köpa nya och jag tvekar på om jag ska köpa ett nytt par såna eller välja något annat. Haha men va? Äger du inga converse? Jisses, jag trodde alla hade minst två par ;P
Vad är grön hälsa, omsorg och rehab? Alltså vad handlar det om? :) Hoppas du fick sova ordenligt, hua för att stiga upp den tiden! Och hoppas att dagen blir intressant och rolig :)