Inlägg från: snowstars |Visa alla inlägg
  • snowstars

BT-Veteraner

Knäppt. Får skriva flera korta inlägg i framtiden, det där orkar ju inte ens jag läsa..

• snowstars

Nej :P   Fasen också. Jag vet ju att det brukar bli såhär för de som använder mobilen, det är ju därför jag sitter vid datorn. Hatar när radbrytningarna försvinner. Nåja, det löser sig kanske till slut.  

• snowstars

Soffan var tydligen inköpt i februari från furniturebox. Den är på kampanj nu för ca 9000. Säljaren vill ha 10 000 för sin eftersom hon även har några nackkuddar och har betalt 11500 för den. Dden är ju visserligen ny men jag är inte ens intresserad av nackkuddarna så då kan jag ju hellre köpa en ny om jag nu ska ha en sån. Så där blir det inget köp iaf. Men vi har kanske, kanske hittat en annan soffa på MIO. Hoppas, hoppas.

• snowstars

Sambon har åkt bort, kommer hem på tisdag. Han ska vara funktionär på en tävling och som tack skulle de få träna i tävlingsbanan sen. Typ. Så det blev 6 dagar borta. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Idag rev jag ut och rensade en garderob som vi bara stuvade in allt möjligt i när vi flyttade in. För att bli av med det liksom. Nu är den ganska rensad. Och så röjde jag skrivbordet för första gången sen vi flyttade hit.

• snowstars

Soffan vi har nu är från IKEA och den var stenhård när vi köpte den. Nu är den jättemjuk. Det är en bäddsoffa så delen man bäddar ut är fortfarande sådär hård som den var i början ;)  Men det låter skumt om det är olika hårt i olika kuddar och att divanen är högre.. Jag är egentligen ganska bra på att sysselsätta mig och mår inte direkt dåligt av att sambon är borta ett tag. Men just här i den här stan som vi bor i nu vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig för och göra liksom.. Men det löser sig. Idag fick jag besök av en kompis. Imorgon rensar jag en garderob i hallen. :)    

• snowstars

Haha, alltså när jag bor på hotell är jag glad bara bokningen har funkat liksom (mardrömmen att man kommer dit, det är fullt och bokningen är borta). Inte sjutton förväntar jag mig att nån ska bära upp väskan, eller att det ska finnas AC?  Man får ju det man betalar för, liksom..

• snowstars

Idag kommer sambon hem! Väntar honom vid niotiden ikväll. Och jag har bestämt mig för att baka en tårta. Men jag vet inte om jag ska göra den nu så han får den ikväll som välkommen hem-present, eller till på fredag så blir det liksom "hurra för semestern".. Försöker ju dra ner på onyttigheter..

• snowstars

Blir tårta i dag istället. Fick åka och hämta sambon och hans kompis då bilen rasade femton mil härifrån.. Kompisens tjej hämtade honom här halv ett i natt. Då skulle de vidare till daniiels stad. ;)

• snowstars

Ja, tur i oturen så var det kompisens bil. Vi har lagat våran så j***a mycket att det nog bara är motorn kvar att byta i princip. Men lagom kul för kompisen.. Fast det var lite kul att åka iväg och roadtrippa mitt i natten sådär. Vi är jättemosiga idag, vovven ligger och sover som en liten stock just nu, fast han brukar vilja gå iväg på motionsrunda vid den här tiden :P    

Svar på tråden BT-Veteraner