Wardelli skrev 2013-07-20 11:27:51 följande:
Jag har haft mina föraningar om att min hippa ska bli av idag. Så inatt sov jag inget vidare och vaknade i princip en gång i kvarten för att kolla på klockan. Har ju hört att de flesta av er som har haft er hippa blivit hämtade runt kl 10. Så jag ville ju inte vara oförberedd och oduschad vid 10 om det skulle ske. Så jag gick upp i tid. Vid frukostbordet så började m2b planera dagen med sina polare som är hemma hos oss den här helgen, och helt plötsligt säger han "men jag måste hålla ett öga på klockan också..." Då förstod jag, för han kollade på mig med en liten "oops, jag har försagt mig lite"-min och jag visste direkt att det blir av idag - dock senare. Men NÄR?
Så nu går jag här hemma och vankar av och an. Det är ju mer nervöst nu att sitta och veta att det blir av idag, än om det skulle bli en överraskning. NERVÖS som bara den! Det måste vara mina systrar som har planerat detta, och då vet jag att det kommer att hända något pinsamt! Jag hade hellre gått här hemma ovetandes, för nu började jag ju planera något jag inte vet vad som ska hända....
Ursäkta långt och kanske förvirrat inlägg, men känner mig väldigt förvirrad och nervös just nu.
Hoppas fler blir hippade idag! :)
Du får berätta sen hur det gick! =)