Längtandsfull skrev 2013-07-31 10:03:30 följande:
Ja nu är det nära.. Vi ligger bra till och har gjort det hela tiden men tyvärr har jag släktingar somhelt pplötsligt kom på att dom skulle jobba så dom kommer inte. Det är väll nått man endå bet pm när man anmäler sig.
Det innebär att bordsplaceringen blir jättetokig så den måste göras om likaså alla 80 Festprogram där bordsplaceringen är med =( Så jävla segt =( Inte nog med det så har vår dator som vi har allt på kraschat.
Nee, vad fasen. Vilket skit. Vad irriterad jag skulle bli. Det är det där jag är rädd för ska hända - därför skriver jag inte ut våra festprogram ännu, trots att det skulle vara himla skönt att ha det gjort.
Men jag antar att det bara är att ta ett djupt andetag och börja på nytt?
Idag är det provsminkning för min del. Humöret var på topp tills vår ena katt fick för sig att min m2b anföll mig när han egentligen kramade mig, därav attackerade hon mitt ben. Så nu sitter jag med ett vänsterben fyllt med sår och ett fruktansvärt dåligt humör (hade tänkt ha min nya klänning som jag känner mig så fin i men det ser för jäkligt ut med såren.. så det får bli långbyxor)