Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
JennieG: åh tack! Det är märket Bellice, modellen heter bara tyll. Köpt i Jönköping
JennieG: åh tack! Det är märket Bellice, modellen heter bara tyll. Köpt i Jönköping
Sitter och velar o velar. Jag trodde att vi hade bestämt oss för att ha buffé på festen, men så började jag tänka att det kanske skulle vara trevligare med 3-rätters. Nu kan vi inte bestämma oss. Det känns som man kanske bör bestämma det snarast för att inte det man väl väljer sen ska vara uppbokat redan.
Har för mig att det har varit uppe i tråden innan men jag frågar igen. Vad blir det i matväg för er? Varför blev det så?
Både jag och mannen älskar småplock och göra ofta små tapastallrikar hemma. Jag har så svårt att bara välja en rätt, det finns så mycket gott på menyerna på bufféerna. Jag tror att om vi väljer 3-rätters e det nog för att jag tänker att det är många gäster som tycker det är finast. Åh så svårt...
Idag var vi och pratade med en cateringfirma, och bestämt oss för att det bli 3-rätters från dem. Men vi har inte bestämt menyn än.
vad kommer ni ha för vegetarisk meny? Jag tycker det är så svårt att bestämma just det vegetariska, att det ska bli lyxigt, mättande o gott.