Makeupmyday skrev 2012-08-08 13:24:26 följande:
Lally: Ja visst det ska jag göra, kanske även smyger upp någon liten bild om jag törs :)
Kring kosten har jag mest tänkt på att skippa bröd, pasta, potatis och raffinerat socker. Men det är ju klart att man måste ju få leva gott också, så det är inga slaviska regler.
Käkar mycket ägg just nu, en näve nötter till mellanmål, stooora salladshögar till middagen och mycket frukt och grönt i övrigt. Man kanske inte går ner i vikt, men jag känner mig iaf inte lika plufsig på kvällarna som jag brukade göra. Är så surt när man känner sig snygg och smal på morgonen (när magmusklerna har dragit ihop sig) och sen när man tittar i spegeln igen på kvällen så har man vällt ut åt alla håll, höhö....
JA! Lägg upp nån bild så man får se hur just du gjorde, älskar tips och insperation.
Ja men visst är det bittert fram på eftermiddagen när man inte längre känner sig sådär smal som på morgonen... Men precis som du så tycker jag att det känns bättre när man inte äter så mycket kolhydrater. Hoppas att det kanske också sakta men säkert smyger sig bort något kilo och lite fett avbara farten, skadar ju aldrig. Vill så gärna känna mig sådär smal och fin när det är dags för den stora dagen och bröllopsklänning...
Nu börjar kampen för att känna sig snygg och smal på våra stora dagar