Augustibrudar 2013 - Här pratar vi om allt inför stundande bröllop!
Festhäftena viker vi på mitten (ett A4 papper). Hur många sidor det blir vet jag ej då jag inte håller i det.. Det blir en överraskning :)
Festhäftena viker vi på mitten (ett A4 papper). Hur många sidor det blir vet jag ej då jag inte håller i det.. Det blir en överraskning :)
Alvstina: haha jag har inte ens tänkt tanken att man kan vika dem på längden! Det blir ju bättre och tar mindre plats... Man lär sig något nytt varje dag ;)
Den 24e ska vi träffa tårtmakerskan ;) längtar! Ska bli skönt att ha en till sak ordnat och klart. Beställde nya förlovningsringar igår.. Nu ska jag hitta en vigselring också! Lättare sagt än gjort!
Vi räknar nej på de gäster som ej hör av sig. Skillnad med familjen som vi vet kommer utan att de anmält sig. Min bröllopsklänning skickades i fredags och är redan på väg hem till Mig :) Gud vad nervös jag blev helt plötsligt :)
min klänning kom idag och jag är supernöjd!!! :) dock ej snörad på bilderna
Idag har vi varit på konsultation för bröllopstårtan :) den kommer bli 4 våningar hög för ca 60pers och kostar oss 2750kr
nu känns det verkligen verkligt ;) allt börjar falla på plats och enligt tidsschemat än så länge ;)
köpte smycken på guldfyn
Tackar :) inte så hemskt dyra heller
Sommaren13: nej det var inget erbjudande vad jag kunde se. Det blev nästan 400kr för allt