• Krystal

Visa era "Tack"-kort...Bildtråd

Har inte kommit så långt själv som att planera hur "Tack"-korten ska se ut (är fortfarande i komma på hur inbjudningskorten ska se ut) Men ni som har kommit dit....visa gärna era Tack-kort...och inspirera andra när dom ska fixa ihop sina kort...

• Svar på tråden Visa era "Tack"-kort...Bildtråd
  • daniiel

Våra var/är dubbelvikta som Saras och Nikkitas ovan.

Här är en bild på framsidan och under är bilden som var på insidan.

På baksidan av framsidan var det bara vitt, där skrev vi en personlig hälsning. På baksidan av kortet hade vi vårt monogram.
  • FarAway

Bilden på framsidan... (det fanns två olika motiv...). kortet själv var bara vit och så var pappret lite "finare" dvs tjockare med slätt strukture...

• FarAway

oj det glömde jag...alla tackkort var handskrivna (jag ångrade mig lite -  det var väldigt mycket jobb)

• sollan

Fram och baksidan på vårat Tackkort.

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • sollan

Mitten

(kan fortfarande inte ladda upp mer än ett foto per inlägg)

Fru Olsson sedan 120414 <3
  • Picnick i det gröna

Puff och Putt!

Behöver massor med inspiration nu, så posta gärna fler bilder! :D
    Hur har ni gjort era tackkort? Vart har ni beställt? Vad rekommenderar ni? Någon som har pysslat själv?
    Hur långt efter bröllopet skickade ni era tackkort? 

• pulmonate

Jag tänker mig att ta 8 foto på vår bröllopsresa runt Australien. På varje håller vi upp en skyllt med en bokstav så att det blir "Thank you" eller möjligtvis "grazie". Eftersom gästerna bidragit till resan så är det ett lite kul sätt att se vad vi har upplevt. Första fotot kan ju dock vara ifrån bröllopet

• daniiel
    Picnick i det gröna skrev 2012-08-07 17:16:58 följande:
    Puff och Putt!

Behöver massor med inspiration nu, så posta gärna fler bilder! :D
    Hur har ni gjort era tackkort? Vart har ni beställt? Vad rekommenderar ni? Någon som har pysslat själv?
    Hur långt efter bröllopet skickade ni era tackkort? 
    Vi beställde våra från www.vistaprint.se och är väldigt nöjda :) Vi skickade nog våra ca 1 månad efter bröllopet.
  • niriel

Bra tråd! Jag såg någon som hade en bild på hela uppslaget (eeh.. fattar nån vad jag menar?) i mitten, vilket var kanonfint. Så framsida: "traditionellt" bröllopsfoto, insida: svartvitt över båda sidorna av det vikta kortet, baksida: bild från mingel. Kanonsnyggt! Tyvärr har jag inte hittat något liknande nu när vi letar, och det känns som om vi borde hitta något snart.. Det har gått ett par veckor redan sedan bröllopet och man vill ju få iväg sina tackkort..

Svar på tråden Visa era "Tack"-kort...Bildtråd