• SZ2013

Frisör och make-up artist i Stockholm

Hej!

Jag undrar om någon kan rekommendera en frisör och make-up artist (gärna en och samma person som kan göra både smink och hår) i Stockholm? Paket där både brud- och tärnstyling ingår vore perfekt. Jag har googlat runt lite men det är verkligen en djungel där ute..och svårt att veta vem som är bra och inte, och vad som är rimligt att betala.

Jag undrar också hur lång tid i förväg man bör boka. Bröllopet är i augusti 2013.

Tacksam för alla tips!!

• Svar på tråden Frisör och make-up artist i Stockholm
  • SZ2013

Tack för tipsen! Hur lång tid innan är det lagom att boka? Har knappt ett år kvar men man vet ju aldrig Gillar att vara ute i god tid.

• SZ2013

Det låter ju jättebra! Jag har tre tärnor som jag gärna vill ska vara med och bli stylade också, så då var det ju verkligen prisvärt. Hur lång tid tog det för dig att få alla personer färdiga? Hur beräknade ni den totala styling-tiden?

Vilka vackra bilder förresten! Det ser ut som att ni hade en underbar dag

• SZ2013

Nu har jag bokat Ulrika Gedin, hon verkar superproffsig. Vi kom fram till att eftersom jag inte vill lägga hela dagen på styling så kommer hon att styla mig och min mamma (vet att mamsen kommer att bli jätteglad för att få bli piffad också ) Så får de tre tärnorna fixa iordning varandra samtidigt, så kan vi umgås och förbereda oss tillsammans utan att man behöver sitta länge och vänta, gå upp jättetidigt etc. Har stämt av med tärnorna och de var helt med på noterna.. så kul det ska bli! Tack snälla för alla tips!

Svar på tråden Frisör och make-up artist i Stockholm