Oktober 2013
Helst vill jag inte ha schalins då de är så vanliga..! Varit inne på att beställa en diamant och tillverka den i Sverige men har inte hwlt beståmt mig ännu!
Helst vill jag inte ha schalins då de är så vanliga..! Varit inne på att beställa en diamant och tillverka den i Sverige men har inte hwlt beståmt mig ännu!
Vi håller nu på att titta efter papper till allt. Att de kan finnas så mkt!!
Frullis; lovar att visa när jag väl bestämt mig
Vad fin klänning och fin ring!
Va ni alla klara med era inbjudningar? Vi sitter mitt i de nu...! Idag kom en provlåda av det företag vi funderar på at beställa dem av. Den var perfekt! Ska vi bara få ihop de som skall vara i också!
Vi har varit och kollat på lite olika papper. Min svärfar, blivande , är en jäkel på InDesign så vi skall göra dem tillsammans. Sen håller hans syster på med ett monogram till oss! Senaste firman vi kollade på papper hos har jobbat med min sambo innan så de erbjöd sig att både trycka och stansa inbjudningarna för 10 kr st. då med pappret med i det priset Sen tänkte vi att vi skulle trä sånt där snöre som jag alltid glömmer av vad det heter... sånt där grovt brunt, i vigselprogrammen, å till de kunde de trycka ut hålen till dessa! Så vi behöver bara fixa med text innehållet och beställa allt! Känns väldigt bra!
Åh sen ska jag ju prova klänning på lördag!
Nu tjejer börjat jag känna att det händer ngt!
Nu har jag provat klänningar... oj vilken djungel!
Hade tittat på två st från Lilly men de fanns ej i butiken tyvärr. Sen provade jag Pronovias...och oj de va ju billigt!
Men de va deras Planeta som jag nog ändå kände var bäst! Väldigt mkt fluff bara! Och ja..DYR! Ska kolla lite om den finns att få tag i begagnad under tiden som jag funderar på vad jag vill ha egentligen. Provade även en Sincerity men hittar den ej på deras hemsida... MEn usch! Trodde detta skulle vara enkelt ju!