Oktober 2013
Ja just de! Jag sitter även nu och tittar på ringar... Hittade dessa på Hallbergs
Ja just de! Jag sitter även nu och tittar på ringar... Hittade dessa på Hallbergs
Men! jag kanske ska posta bilder med....! *mutter*
Tack! Tycker det är lite svårt dock, så inte bestämt mig helt, för den är liiite för blingig för mig egentligen kanske. Men samtidigt så pirrar det till sådär härligt i magen när jag hittade denna (som den gjorde med klänningen) Men skillnad med ringen - den ska man ha varje dag ju, så frågan är om man ska tänka lite mer praktiskt här.
Men tror jag kommer gå på den man älskar! Och då lutar det åt dessa (två ringar på bilden, huvudringen är en princesscut .60 ct) . Men håller med - man blir så velig haha.
Åh hoppas du kan få tag i en begagnad! Jag blev kär i Pronovias, men låg ju låångt utanför min budget så tog risken och beställde en kopia från öst.. Kunde inte släppa den hur många klänningar jag än provade. Men kommer väl visa sig om man gjorde rätt val om nån månad eller så.
Vi har kommit så långt med tårta att vi bestämmt att vi ska få varsin då vi inte kan enas överhuvudtaget
Ja klänning ja... Mailade den ena och hon hade den kvar. Dock kändes hon sådär ja..konstig?:-S Sen finns den i Sthlm och jag i Gbg..så får ju vara säker om man åker upp. Hon hade heller inte kemtvättat den...och det hade varit bra känner jag!
Men just nu är jag inne i en fas att jag är rädd att se ut som att mitt huvud är påklistrat på en kropp med en stor tyllklänning. Är så rädd at man ska se så hysteriskt överklädd ut och sen känna att det där inte alls är jag...hm...åh så svårt!! Någon mer som känner såhär?