• ZandraWestberg

Bröllop 29/6-2013

Hej!

Jag är alldeles ny här men jag ska gifta mig med min kärlek den 29/6-2013.

Finns det fler här??

Vore kul att följas åt hela vägen fram under alla förberedelser och ideer. :)

• Svar på tråden Bröllop 29/6-2013
  • JochP

Stort grattis Annica! Jättefina!!! Åh, snart är det vår tur. Känner att det är fullspäckat schema den här veckan, tur vi har semester. I morgon ska jag till frisören för klipp och färg och provuppsättning. Så ska vi skriva ut alla festhäftena och sätta ihop dem, det kommer ta tid. Vi har inte lyckats få tag på någon ny pianist än, har frågat två som inte kunde så jakten fortsätter. Vi har iallafall några namn på vår lista så det borde ordna sig. Äggen till tårtan ska levereras ikväll, vi har sparat ihop ägg från våra egna höns och de ska tårtan bakas av. Min klänning är irriterande, svärmor får lov att sy på axelband på den iallafall. Den är axelbandslös och jag tycker det känns som den glider ned trots att den sitter hårt. Så jag tror det kommer kännas bättre med axelband som trygghet. Det är väl mest klänningen och pianisten som oroar mig. Allt annat är under kontroll tycker jag. Hoppas det går bra i ert fixande.

• Jessica B

Igår fick jag färgat håret och testat uppsättningen. Känns hur bra som helst. Har skrivit ett schema till oss denna veckan på att sista inköp, och vad som skall göras. Men va nervös jag börjar bli. Stod till i morse som tusan! 

Grattis Annica70! Skrattande

• hannijohanna

Grattis Annika70! Så härligt att ni hade en  bra dag! Och skönt att regnet nästan höll upp :)

Vi kommer inte heller ha generalrepetition inför vigseln för det tyckte vår präst var jätteamerikanskt! Kändes inte så kul när hon sa det, men men .... man får bara hoppas det går bra och löser sig som det ska.

Nu håller vi på med festprogramen och vigselprogrammen blev just klara. Känns som att det är tusen bollar i luften just nu, och vi båda är jättestressade!  

• kärlekensbrudpar

Å vad fina ni är :)

• JochP

Kram på er alla! Njut i all stress. Jag tycker ju det här är kul!

• Miss JH

Jag känner att vi har allt under kontroll. Bara småsaker som ska fixas nu. Och på torsdag kommer min ena tärna ner och då börjar alla slutförbedelser. Längtar som tusan till lördag nu.

• JochP

Enligt prognosen blir det inte regn på lördag! Hoppas det stämmer.

• Miss JH

Nä just nu ser det väldigt lovande ut med vädret. 21 grader och uppehåll . Imorgon kommer mina tärnor och jag längtar så mycket efter att få sätta igång med det sista nu

• okajsa

Ojoj nu är det stress, la färdigt golvet i rummet där några gäster ska sova igår. Idag ska vi sätta dit dörr och jag ska göra tusen små sockerblommor till våra cupcakes. För att inte prata om att vi måste få till ställningen som cupcaksen ska stå på. Men jag njuter mest! Skrattande

Svar på tråden Bröllop 29/6-2013