Inlägg från: Pekkiisch4 |Visa alla inlägg
  • Pekkiisch4

Min mamma verkar totalt ointresserad av vårt bröllop =(

Min pappa har vetat om mitt bröllop sen jag förlovade mig 09, men trodde väl aldrig riktigt på det, och när vi berättade i julas att vi faktiskt ska gifta oss har han inte sagt ett ord om vårt. Han har inte sagt grattis, han har inte frågat om något, helt ointresserad. Tror faktiskt inte att han är så glad att vi ska gifta oss. Däremot tycker han om  min m2b.

Däremot mamma är underbar. Hon hjälper mig och pyssla och kommer med idéer och liknande. Hon bryr sig verkligen ! För henne var det ingen överaskning alls faktiskt. Hon är mer förvånad att mina bröder inte han före lillsyrran ;D

• Pekkiisch4
    LyckligaBruden skrev 2012-08-17 19:00:34 följande:
    Men usch vad tråkigt! Varför är han inte glad? Alltså om man är sån som inte tror på giftermål och att bröllop bara är ett jäkla bullshitspektakel så kanske man inte refklekterar över det alls och därmed inte bryr sig även om det är ens egen dotter även om det låter konstigt.

Kul att din mamma är med på noterna iaf! Har en kompis som också ska gifta sig och hennes mamma är som din och jag blir så avundsjuk! Verkar mysigt.
    Vet inte alls faktiskt, har slutat bry mig, vill han inte komma behöver han inte. Visst vi har haft en strulig relation, men accepterar varandra idag, men inte ang bröllop tydligen.
    Kan tillägga att jag är hans enda dotter som han kommer se stå brud.

Men jag är lycklig att mamma är på och tycker mina väderingar i och gifta sig är bra osv. gifter mig ju ändå väldigt ung.! :)
Svar på tråden Min mamma verkar totalt ointresserad av vårt bröllop =(