Hade ni sex på bröllopsnatten?
Hej!
Jag är lite nyfiken på om ni som gift er hade sex på bröllopsnatten?
Hur är det egentligen, är det så där romantiskt eller kan det lika gärna vara så att man faktiskt inte orkar efter en hel dag?
Hej!
Jag är lite nyfiken på om ni som gift er hade sex på bröllopsnatten?
Hur är det egentligen, är det så där romantiskt eller kan det lika gärna vara så att man faktiskt inte orkar efter en hel dag?
Vi hade en otroligt osexig bröllopsnatt i onsdags. Fanns inte en tanke på sex, dels för att jag hade mens, dels för att vi inte orkade. Men vi hade en otroligt bra dag, och det tycker jag är viktigast.
Vi hade sex på bröllopsnatten.. det var precis som vanligt sex.. vet inte om jag skulle säga att det var extra romantiskt mer än att det var första gången som man och hustru.
Jag tror att vi hade skippat sexet om omständigheterna hade vart annorlunda.. Jag var nykter och han hade inte druckit speciellt mkt heller... hade vi båda druckit så hade vi nog inte haft sex.. då hade vi somnat ha ha..
Vi hade sex Mest för att vi hade bestämt oss innan att - ja vi ska ha sex - haha. Så kl 04 i söndags fullbordade vi äktenskapet (har dock två barn innan men ändå -hahha). Men det var supermysigt som man och hustru! På morgonen ville vi sova så länge som möjligt Sen var det fullt ös med brunch och sen kom barnen
Prata om det innan så kan ni ha ett mission ni med. VIlket kan vara att strunta i det och ta det sen
Prata om det innan så kan ni ha ett mission ni med. VIlket kan vara att strunta i det och ta det sen
Vi hade väl tänkt att vi skulle ha sex med efter att vi druckit lite för mycket hade varit uppe i nästan 24 timmar så kännde vi inte så mycket för sex utan vi kom hem och somnade och hade sex när vi vaknade i stället :) och det var som vanligt :)