Inlägg från: Anonym (Nyfiken!) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken!)

Hade ni sex på bröllopsnatten?

Hej!

Jag är lite nyfiken på om ni som gift er hade sex på bröllopsnatten?

Hur är det egentligen, är det så där romantiskt eller kan det lika gärna vara så att man faktiskt inte orkar efter en hel dag?

• Svar på tråden Hade ni sex på bröllopsnatten?
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (En vecka som fru) skrev 2012-08-17 20:31:21 följande:
    Vi hade sex Mest för att vi hade bestämt oss innan att - ja vi ska ha sex - haha. Så kl 04 i söndags fullbordade vi äktenskapet (har dock två barn innan men ändå -hahha). Men det var supermysigt som man och hustru! På morgonen ville vi sova så länge som möjligt Sen var det fullt ös med brunch och sen kom barnen
    Härligt! Jag har så lätt för att känna att det ska vara på ett visst sätt och blir lätt stressad och känner jaha nä nu blev det inte som det skulle, då är det nåt som är fel, typ. Sex är vitkigt men att haka upp sig på det är egentligen dumt eftersom man ju knappast gifter sig bara för att ha sex haha. Men jag tror de flesta förstår vad jag menar.
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (En vecka som fru) skrev 2012-08-17 22:37:30 följande:
    Klart det är viktigt - men man har ju hela livet på sig (typ - hihi)! Men bli inte stressad. Vi skojade om det innan men  under kvällen så sa vi att - äsch vi har det - så kan vi säga sen att vi gjorde det. Inte det mest kvalitativa sexet men skönt ändå. Sen om ingen av oss verkligen inte hade velat 04 på morgonen så hade vi ju struntat i det - men det blev rolig grej som vi kunde skjoja om - ett litet gemensamt mission så att säga - haha. 

Prata om det innan så kan ni ha ett mission ni med. VIlket kan vara att strunta i det och ta det sen

jo, det är det jag menar. Att det kanske är dumt att liksom haka upp sig på själva bröllopsnatten och om det inte blir nåt så känna att det inte blev nåt bra. Typ att man SKA ha lust.
  • Anonym (Nyfiken!)
    1700tal skrev 2012-08-19 12:05:00 följande:
    Vi kom tillbaka seeent till sviten nu inatt (vi gifte oss igår!)... Min man (första gången jag skriver det, haha!) plockade ur typ 700 hårnålar medan mina tårar strömmade av smärta samtidigt som jag öppnade alla pengakuvert. Att få ner min frisyr tog över en timme och min huvud sprängde, är så himla håröm. Nuff said!
    Haha stackars ditt hår!  grattis till mannen!
  • Anonym (Nyfiken!)
    Anonym skrev 2012-08-19 20:14:47 följande:
    Vi hade sex på bröllopsnatten
    Vi trodde att vi skulle vara alldeles för trötta men när vi klätt av oss så började vi kramas och pussas lite sådär och säga saker som " Åh vilken fantastisk dag och jag älskar dig" osv osv osv och sen så sa min man nåt om att han hade sååå läcker fru och jag sa väl nåt tillbaka och sen började vi hångla och sen var vi igång
    Morgonen efter var vi igång igen
    Härligt =) Skönt när det blir så där spontant också!
  • Anonym (Nyfiken!)

Jag som lätt blir stressad över att det ska vara på ett visst sätt blir lite lättad när jag hör att det är så olika. Bröllopsnatten har blivit så himla romantiserad och det är klart det kan vara romantiskt men som sagt så är det ju många som stannar på festen länge och att man mer eller mindre däckar =)

• Anonym (Nyfiken!)
    Anonym (Jodå!) skrev 2012-08-22 21:32:22 följande:
    Vi var ju tillräckligt religiösa för att faktiskt vänta tills bröllopsnatten, så vi såg till att komma ifrån bröllopet i god tid i gammal stil. Det blev inget halvhjärtat vill jag lova.
    Oj! Häftigt! Blir lite nyfiken nu, hur länge hade ni varit tillsammans innan? Måste vara en väldigt speciell känsla.
    Var ni inte oroliga att det skulle visa sig att ni inte alls passade ihop i sängen?

Men underbart att det blev rikligt med action, vad det låter Skrattande
Svar på tråden Hade ni sex på bröllopsnatten?