• Anonym

Hade ni sex på bröllopsnatten?

Vi kom till hotellet kl 4 på natten och då hade vi sex. 
    Vi tyckte nog båda att det kändes mer speciellt den natten..
    dagen efter gick vi upp kl 9 för att åka tillbaka till gården där alla gäster var och umgås med dom.
    sen tog vi in på hotell igen, denna gång en svit med bubbelpool och bastu på rummet. och då hade vi samlat lite mer krafter så då fortsatte vi.  

• Anonym

Min man hade sagt innan att vi minsann inte skulle hoppa över sexet på bröllopsnatten. Jag sa då att många inte har det, men vi ville båda två. Vi myste dagen innan då vi oxå bodde på samma fina hotell. Gifte oss i en annan stad. På bröllopsnatten kom vi till hotellet kl 03.30. Jag var tvungen att duscha ur uppsättningen i håret o när jag var klar så halvsov mannen. Vi låg o kramades o jag försökte med lite inviter till mys, men han sa då ifrån när klockan var närmare 04,30 att han inte orkade. Jag påminde honom om vad han sagt o han försvarade sig då om tiden. Vi var för trötta båda två, så vi sa Gonatt o sov ist. Kändes lite tråkigt, men dagen efter myste vi ist när vi kommit hem o då kändes det väldigt romantiskt att ha sex som man o hustru.

• Anonym

Vi hade sex på bröllopsnatten
    Vi trodde att vi skulle vara alldeles för trötta men när vi klätt av oss så började vi kramas och pussas lite sådär och säga saker som " Åh vilken fantastisk dag och jag älskar dig" osv osv osv och sen så sa min man nåt om att han hade sååå läcker fru och jag sa väl nåt tillbaka och sen började vi hångla och sen var vi igång
    Morgonen efter var vi igång igen

Svar på tråden Hade ni sex på bröllopsnatten?