Inlägg från: maxmamma |Visa alla inlägg
  • maxmamma

Kan jag verkligen...?

jag är en sån där anonymt medium som annonserar i tidningar o har  lyckats fånga upp din karma i draget från kyrktuppen så nu är du inte så anonym längre som du tror,  come and see me om du vågar annars kommer jag o tar dig anonymt då förstås genom kyrktuppens o karman.

men hjälp nu avslöjade jag ju mig nästan om vem jag är... tror jag börjar bli lite snurrig av allt mediumandet jisses vart är jag på väg nånstans tro??

ja chicita nu har maken gjort ett rejält klavertramp som sponsrade priset för de där dyra prästostarna som surgubben på ica gnäller över.

kunde du inte sagt åt maken att lite anonyhmt lägga ner den där prästosten i varukorgen så ingen såg det. eller så kunde du ha dragit på honom sopsäcken så ingen såg att det var han som handlade?

för nu har ju du oxå nästan avslöjat vem ni är som handlar denna superdyra ost som kostar sopsäcken o lite mer...

här sponsrar du gamla surgubbar medans vi andra kämpar för ett anonymt samhälle där nobody know vettu. 

skärpning flicka lilla eller var det gamla damen? jag börjar bli vimsig... 

• maxmamma

jag tror din legitimation ljuger så det osar om det.

varför skulle du vara den där prudentliga damen som är närmare 40 än 25??

fast det är klart det kan ju vara till sin fördel om man är 40år ibland o 25 ibland men du har ju iaf möjligheten att välja o vraka verkar det som

nä jag måste nog gå o meditera lite innan jag fortsätter ut i galaxen o letar vilsna anonyma själar.

eller förtappade gamla gubbar på ica eller älgpräster som fått sätta livet till eller försmådda präster som bara predikar om jordens undergång eller nått sånt ointressant. 

• maxmamma

kanske det beror på att jag druckit 1glas vin för första gången på hundra år?? äh lika bra o ta ett glas till medans jag vimsar på eller jag menar jag tränar på att ta nattvarden Tungan ute

• maxmamma

nu har vimsandet gått över, får lägga mig i träning nån helg framåt igen haha

• maxmamma

hehe ja o jag kan ärligt o seriöst säga att jag faktiskt tränar mig att dricka rödvin, jag är ingen rödtjuts människa men gillar däremot halvsött vitt vin

så nästa träningsetapp är om 2 veckor, vill ju inte riskera att bli alkis o få rödvinsnäsaRynkar på näsan 

eller som morsan min, hon nyser så hela huset skakar när hon dricker rödtjut, o  detta är oxå sant 

• maxmamma

PiaB du ska både bete dig som en trotsig o bortskämd treåring, dessutom ska du gå in i den anonyma telefonkiosken o komma ut som hemliga maxmamma,bara så ingen tror att det är du menar jag.

självklart ska du bli hysteriskt arg på dina tärnor, prästen o även din m2b hur i himmel kan han vara så insnöad så han inte fattar att han ska hålla sig i bakgrunden o total beundra dig eller var det mig?

Älgprästen ska oxå bara hålla sig lugn, vem är han att tro att det är han som är medelpunkten?

nädu nu ska hemliga maxmamma o hemliga PiaB o jenny121212 bli riktiga bridzillas för det har vi rätt att bli med tanke på att det är faktiskt vår dag ingen annas dag.

Är det nån som har problem med det, då får de gå o ställa sig i skamvrån/sakristian eller nå annanstans där de varken syns eller hörs.

Det är som med barn, de ska finnas men inte höras o synas.  

• maxmamma

japp barn som inte kan bete sig ska få sparken omgående o här funkar det inte med några fallskärms avtal inte.

och eftesom vi är på g att bli hemliga bridezillas så tar vi o hänger med Kjell-Präst eller vad han nu vill kalla sig i anonymiteten när han ska åka o shoppa ngra brudar o ev ngra brudgummar oxå.

Vi måste ju höja våra röster så han fattar vad det hela handlar om, så det så.
    Här är det vi som bestämmer!!!

Och på tal om det här med att LEKA, vem har sagt att en anonym bridzilla som du får vara med  o leka, du tar ju över showen då, och det accepterar jag INTE.

nä nu tror jag bestämt att det är dags att natta ett av mina barn eller var det nån annans barn, de där som blev sparkad från förskolan som hamnade hos mig?

Hur ska jag veta om det är rätt barn om de har en sopsäck på sig o inte säger ett knyst, jaja nån annan förälder blev kanske glad att  få vara lite barnledig en stund dåFörvånad 

hm typiskt det var inte jag som blev barnledig iaf Tungan ute 

• maxmamma

hm barnen blev sparkad ända hit till mig, o inte vart det bättre när de såg mina huliganer till barn som lever rövare plus en stor schäfer hund som stod o dräglade lömskt när hon såg dessa barn.

vet inte om hunden ville pussa upp barnen eller om hon trodde det var leksaker man kan leka med.

De vart iaf Rädda barn när de såg mig, o det säger inte lite det Tungan ute.

Men åh, annadag bröllop vill ju inte jag vara passerad till, jag vill vara först störst bäst o sist men inte minst: vackrast av oss alla, så därför PiaB och ni andra får lov att ta de efterföljande dagarna efter mitt storslagna bröllop.

och vill man skänka en schysst brödrost så kan ni sparka den till mig, har bättre behov av  en sådan än ett gäng gapiga o trotsande ungar...

jag förväntar mig att varje bröllopsdag som chicita räknade upp så kommer jag både att få käka tårta o få en massa presenter, o då menar jag inte en hel hög med brödrostar utan bara pengar o sånt som är värt nått typ en rembrandt tavla eller nått sånt ja ni fattar.

Det ska banne mig inte vara nå snåljåpspresenter här inte, allt som har ett värde under 20.000kr är för simpelt för mig.

Vill man inte ge mig presenter så är du inte min vän längre heller...

men seriöst chicita inte menar du väl att det finns en brudgummens dag? vem har behov av en brudgum? jag vill bara ha min för att han ska tjäna massa kosing som jag kan sätta sprätt på o han får laga bilen, rensa avloppen o ja ni fattar. resten av tiden får han  stå gömd i en städskrubb så ingen ser honom eftersom han är så jävla anonym. 

• maxmamma

jag satsar på Kjell-Präst lek, jag skickar en bild  på min fule anonyma blivande make o få se om jag vinner någon snygg sexig figur som jag endast sätter en papperspåse på huvudet så för han vara oklädd på resten av kroppen.

nej men jisses han måse ju ha ett par minitanga kalsonger med jultomtar på eller stjärnor. ingen ska få se hans snygga ansikte men hans "läckra" kropp kan man få beskåda för 100kr för 5minuter.

och jag tror jag skickar en bild på min fula trista präst som ska viga oss, han är allt utom snyggFörvånad 

så har jag tur så får jag en snygg nybakad präst som viger mig o min nya snygga blivande make.

Snowstar: det är ju fusk att du vann, jag hann inte med i tävlingen så din vinst är ogiltig. Du får starta en ny tävling som JAG vinner.  

• maxmamma
    Kjell Präst skrev 2012-11-13 14:17:55 följande:
    Nu måste jag fråga (det är en kompis som undrar): Vi (kompisen alltså) gifte oss för nitton år sedan. Tror ni att det är försent att boka kyrka och fotograf nu?

nej för fan det är bara o ringa fotografen som förmodligen kan retuchera fulheter i datorn så de ser 19år ungre ut.

Med dagens moderna teknik kan man trolla bort o trolla fram vad man än önskar sig på bild alltså, annat kan vara svårare att trolla bort, en sur o ful präst tex

Tja om prästen inte är död så kan ni kanske få den prästen att ställa upp i ovannämnda kyrka o är han död så får ni väl anlita den där älgprästen Krister

Svar på tråden Kan jag verkligen...?