• Zhukuang

Vilken färg på underkjolen?

Jag undrar vilken färg på underkjol som ni helst skulle vilja ha?

Vitt känns ju klassiskt, men det kanske skulle vara kul med en liten färgklick under klänningen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-02 18:58
    Rösta alltså, och motivera gärna, på den färg Du helst vill ha på Din underkjol.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg på underkjolen?
  • Chicita

Nu hade jag ingen underkjol, det hade inte passat in i vårt tema.
    Men om vi skulle haft ett vanligt bröllop och använt en temafärg så hade jag kanske plockat upp den färgen i underkjolen.
    Men det hade nog varit mer troligt att jag valt skor i den färgen istället... 

• Zhukuang

Jag tycker det ser så fint ut på bilder man sett med underkjolar i färg. Jag googlade och hitta flera fina bilder. Den oranga var snygg tycker jag. Det var fint att ha samma färg i buketten. Frågan är väl var man kan köpa såna.

• Ayla

Vad roligt med nåt annorlunda. Däremot är det svårt att gissa vilken färg som skulle passa bäst, så mitt svar blir det beror på. Till exempel på vilken färg du tycker bäst om, vad du passar i, hur klänningen ser ut, eventuellt tema, skorna, och så vidare. Men hoppas du hittar nåt du (och din blivande) tycker om.

• Zhukuang

Tanken var att ni, alla andra, skulle rösta på färgen ni helst vill ha på er underkjol. Jag är nyfiken på att se om det är fler som skulle vilja ha färgad underkjol och vilken färg. Själv har jag redan valt vilken färg (grön), men måste försöka leta en som jag gillar.

• Zhukuang

Är det någon fler som vill rösta?

Varför vill ni ha just den färgen?, vilken färg det nu är. Är det er favoritfärg eller matchar den färgtemat? Ska ni matcha färgtemat på något annat sätt med kläderna?

• Ayla
    Zhukuang skrev 2012-09-02 18:57:22 följande:
    Tanken var att ni, alla andra, skulle rösta på färgen ni helst vill ha på er underkjol. Jag är nyfiken på att se om det är fler som skulle vilja ha färgad underkjol och vilken färg. Själv har jag redan valt vilken färg (grön), men måste försöka leta en som jag gillar.
    Nej men oj. Förlåt, jag läste trådstarten för snabbt och missuppfattade.

Jag vet inte än. Har inte valt klänning och är inte säker på om jag ens kommer ha underkjol. Men det hade varit snyggt med en grön eller kanske blå. Har dock tänkt mig en knälång enklare klänning, så antagligen blir det skor i färg istället.
  • disneyprinsessan
    Zhukuang skrev 2012-09-02 14:21:27 följande:

denna tycker jag är jätte snygg och har funderat på att ha en ljuslila underkjol....färgtemat kommer vara lila, svart och silver!
    då är den stora frågan vart man kan hitta en ljuslila underkjol

• lillsmilla

Jag valde lila, helt enkelt för att det hade passat färgtemat! Undrar precis som er andra - vart kan man hitta sådana???

• Silketuss

Jag valde brun, därför att jag älskar choklad! Men frågan är om jag hade vågat ha det på riktigt... Kanske om den hade haft detaljer i brunt, men varit ljusare för övrigt? Visst vore det roligt med lite färgglada underkjolar... Undrar som flera andra om det finns någonstans? Har sett kortare i färg, men inte i full längd. 

• lillsmilla

Jag tror jag ska beställa en billig och prova att färga den, kan ju inte bli värre än att jag får köpa en ny eller hur? Flört

Svar på tråden Vilken färg på underkjolen?