• Zhukuang

Vilken färg på underkjolen?

Jag undrar vilken färg på underkjol som ni helst skulle vilja ha?

Vitt känns ju klassiskt, men det kanske skulle vara kul med en liten färgklick under klänningen.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-02 18:58
    Rösta alltså, och motivera gärna, på den färg Du helst vill ha på Din underkjol.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken färg på underkjolen?
  • disneyprinsessan
    lillsmilla skrev 2012-09-05 09:03:37 följande:
    Jag tror jag ska beställa en billig och prova att färga den, kan ju inte bli värre än att jag får köpa en ny eller hur? Flört
    jag är inne på att göra samma sak!
  • daniiel

Färga polyester, som billiga underkjolar är gjorda av, brukar vara väldigt svårt. Tänker att det kanske är lättare/bättre att helt enkelt göra en egen istället. Tyll finns ju i massor av olika färger :)

• disneyprinsessan

så sant daniiel! 
    tänkte aldrig på det, vilken tur att du sa det Flört 

• Movs

Jag ska ha en grön som kommer matcha makens slips, min hårdekoration och förhoppningsvis bukett. Grönt återkommer också i dekorationerna och barnens strumpor.

• Zhukuang
    Movs skrev 2012-09-06 13:49:37 följande:
    Jag ska ha en grön som kommer matcha makens slips, min hårdekoration och förhoppningsvis bukett. Grönt återkommer också i dekorationerna och barnens strumpor.
    Grönt är färgen jag vill ha. Var har du hittat en grön underkjol? Kan du visa bild på den?
  • Movs

Zhukuang, jag har beställt den på Etsy, från Darmianifashion. Kan tyvärr inte fixa bild nu.

• Zhukuang

Okej, men ska du ha en kort klänning? Kunde bara hitta korta underkjolar där.

• Zhukuang

Jag tycker det är finast med färgad. Vad ska man vara beredd att betala för en sådan då? Finns det på någon svensk sida?

Svar på tråden Vilken färg på underkjolen?