Inlägg från: Hjärtat78 |Visa alla inlägg
  • Hjärtat78

Vi som gifter oss i smyg

Jag och min man gifte oss i smyg för 4 veckor sedan och det var bästa dagen i vårt liv, då vi hade dagen helt för oss själva!  Vi gjorde det på Rhodos med präst från Svenska Kyrkan :)

• Hjärtat78

Vi bestämde oss 2 månader innan bröllopet med tips från vänner som gjorde samma sak för några år sen.  Jag kontaktade florist, frisör och restaurang och bokade allt i förväg med tips av en vän som bor på Rhodos. Sen hjälpte reseledaren till att boka in mig på manikyr och pedikyr dagen efter vi kom ner. Det  var jag och min man, 2 tjejer från Ving som vittnade och prästen den 9/8 när vi gifte oss. Fixade även Greklands bästa fotograf som tog underbara bilder. Totalt 300 bilder på 1 timme. Dagen efter fick alla i vår närmaste familj ett kort att vi hade gift oss och sen hade vi middag när vi kom hem. 2 dagar efter la vi ut bilder på våra facebook och satt på stranden när gratulationerna trillade in och ALLA var jätte glada för att vi hade gift oss även om det var i smyg ;) Hade 2 helt underbara veckor på Rhodos!!!! Klänningen hade vi fixat här hemma och allt gick i grekiskt tema :)
  • Hjärtat78
    Mala skrev 2012-09-05 22:46:33 följande:
    Vad vackra ni var. Ser helt underbart ut. Grattis
    Tack, det var en magisk dag!! :)
Svar på tråden Vi som gifter oss i smyg