Inlägg från: Anonym (ledsen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (ledsen)

stress missförstånd och bråk

vi rök ihop i förregår och sover nu i olika  rum. 
    allt för att han blev stressad över att det eventuellt inte fanns rum på hotellet vi vill ha på bröllopsnatten.  
    vilket jag sa att jag skulle maila dom och allt e redan löst med hotellet men det är ju inte det de handlar om.
    han va otrogen tidigt i förhållandet, och han ångrade det djupt och han blev utkastad ett par månader men jag älskar honom så mycket, och han älskar mig med med, det  har han bevisat många ggr om, men nu blir han så arg över ingenting, och jag blir livrädd!

han säger att det är för att vi kanske inte får ihop budgeten, (stort bröllop)men jag flippade ut totalt av rädsla för att han kanske ångrat sig och inte vill/vågar säga det?
    han har iofs sparat jätte mycket pengar till bröllopet säger han, men jag är så rädd! tänk om han ändrar sig igen och är otrogen igen? jag dör av stress 

• Svar på tråden stress missförstånd och bråk
  • Anonym (ledsen)

nån annan som bråkat om småsaker som har spårat ur?

• Anonym (ledsen)

Problemet är att han inte fattar at man måste va ute i god tid. har satt ett eventuellt datum, och det kommer nog inte gå säger han. kul inställning. det är inte kärleken som fattas, de e bara att jag tror absolut att vi sätter budgeten, utan problem, men han e så orolig att vi inte får ihop det och säger att vi får se. det gör mig galen!

• Anonym (ledsen)

Det är mkt nerver, och vi gjorde en preliminär budget och satte datum sen ändrade han sig.
    och då brast det. men nu är vi på spåret igen, jätteskönt att prata med er här och fatta att det är inte bara vi som bråkar om sånt.. 

det är jättesvårt att planera med honom för han är bra med pengar, och jag är impulsiv och allmänt tjej-omöjlig ibland. vill köpa allt NU och han säger neeeej! vi sparar pengarna, sen handlar vi. GAAAH!

sånt e livet, vet att detta löser sig på nåt sätt. måste få ventilera lite bara. och det är en intensiv period i våra liv, detta är ju hur stort som helst, så då är det nerver och stress och massa annat som spökar och gör att man blir lite knäpp och går överstyr.. iaf jag!

Svar på tråden stress missförstånd och bråk