• Godis

Känner mig inte alls bekväm

Föredrar även jag den andra bilden. Mitt tips är att fylla i ögonbrynen så dom är lite mer definierade samt lite mer blush i rosa ton då den röda tonen på bild 1 inte klär dig.

Kommer du ha glasögon på dig på bröllopet. I sådana fall skulle jag även lägga lite mer kräm på ögonmakeupen, då glasögon gärna tar lite av färgerna på ögonen.

Lycka till!! 

• Godis
    Madreh73 skrev 2012-09-06 20:07:50 följande:
    Ja, jag tycker faktiskt att jag är rätt snygg, men inte på den övre bildne, jag ser ut som min mor och hon är 60 år, det är INTE jag!

Jag kan ju inte sminka med massa krämer och grejer, under, mellan och över...jag har bara lite puder, och rouge, det tar jag både på kinder och ögonlock, högst upp. Och så mascara och kajal. Fick igår lära mig att man inte lägger kajalen så som jag gör och den hette ju inte kajal heller...och hon la den över övre fransraden på ögonlocket. Har jag aldrig gjort, har inte ens en sån penna, har en helt vanlig kajalpenna. Och så brukar jag böja mina fransar för dom är så långa och sopar glasen hela tiden vilket är jättejobbigt.

Och här har jag bara ett läppstift och försvarets hudsalva på läpparna.

Nu vet jag inte hur jag ska säga till henne att jag vill ha det mer som jag brukar göra, men jag vill ju att det ska hålla hela kvällen och vara gråtvänligt vilket jag inte tror att mitt är. Skrattande
    Du ska vara ärlig och säga att du inte kände dig som dig helt enkelt. Inget skoj att gå runt på din stora dag och inte vara bekväm.

Köper inte din mua det så är hon oprofessionell.

//Rutinerad mua med 15 år i bagaget Glad
Svar på tråden Känner mig inte alls bekväm