Känner mig inte alls bekväm
Känner mig inte alls bekväm i färgerna runt ögonen och allt smink som skulle vara i ansiktet....och inte är frisyren den rätta heller. Det är inte så här jag ser mig själv när jag tittar mig i spegeln, den här känner jag inte igen.
Jag har dessutom en ögoninfektion i det högra ögat (syns inte så mycket här) och håret ska som sagt fixas til oxå och färgas.
Jag ser ut som min mamma och kände mig såååå gammal helt plötsligt när jag såg mig själv, var inte alls vad jag ville se. Känner mig ledsen för jag tycker inte jag ser ut såhär....
Jag har pratat med tjejen som ska sminka mig (vi gjorde en provsminkning igårkväll) och sa att jag inte kände mig så bekväm i dessa gråbruna färgerna....jag vill ju vara jag och så snygg det går på min stora dag känner jag.
Så vilka färger ska jag ha....??
Och ni, var hyggliga och påpeka inte behåringen i ansiktet, jag VET att jag har den och jag lider av det rätt ofta. Har provat krämer att ta bort det med men fick så hemska utslag...
Det översta är taget igårkväll och det undre är taget i maj i år.
Rätt stor skillnad tycker jag och då har jag sminkat mig själv på det undre....det ser ju inte ens ut som jag!