• Anonym

Min tvillingsyster hånar våra planer.

Hon ar avundssjuk. Du far nog ha overseende med det. Hon har varit forlovad i 8 ar och bor inte ens tillsammans med sin kille. Du sager aven att det inte verkar vara mycket planerande fran hennes killes sida. Folk jamfor sakert er ganska mycket eftersom ni ar tvillingar. Det ar nog ganska jobbigt for henne att du far det hon vill ha. Det ursaktar inte hennes larviga beteende, men jag tror det forklarar det. Tyvarr kan det vara sa kansligt med sana har ego-grejer, eftersom man kanske inte ens erkanner dom for sig sjalv, och det ar for riskabelt att erkanna att hon kanner sahar for det kan hota hela hennes sjalvbild. Haha, vilken amator-psykoanalys det blev. Men jag tror att jag har lite ratt i alla fall.

• Anonym

Ursäkta att jag säger det men de tips ni ger om att ignorera systern verkar rätt korkat.
    ta ett rejält snack med henne istället. Förklara att hennes beteende inte är accepterat och att det gör dig ledsen.
    Vid behov skäll även ut henne efter noter.
    Hon får gärna ha sitt uberlyxiga superdyra bröllop men nu är det du och din fästman som ska planera ERT bröllop och även om syrran tycker att ni har fåniga ideer så är det era idéer. 

Av nyfikenhet. Har syrrans pojkvän/fästman fått tummen ur röven efter 8 år och bestämt datum för bröllop eller planerar syrran ett "bröllop" bara för å jäklas?  I så fall kanske ni kan planera ett dubbelbröllop.
    Var dock bered på att du i så fall får kompromissa med din syster som verkar ha lyxigare vanor än vad du har.

Svar på tråden Min tvillingsyster hånar våra planer.