• Chicita

Äntligen verkar våra bilder vara klara :)

Ja det var jättespännande att få bilderna.
    Men vi fick från den ena fotografen redan bara några dagar efter bröllopet, hon kunde inte hålla sig utan började redigera bilderna direkt och mailade till oss vartefter hon blev klar.
    Den andra fotografen ville inte lämna ut något förrän han var helt klar med redigeringen och han hade 3 gånger så många bilder som den första fotografen, så där fick vi vänta någon månad Glad 

• Chicita
    Sofiiiz skrev 2012-09-12 08:18:20 följande:
    Tror jag skulle föredra den andra, så man fick alla bilderna samlat :) men drygt att behöva vänta!
    Vi tyckte att det var kul att få dom så snabbt. På så sätt kunde vi ju börja pilla med tackkorten direkt, och vi fick ut dom väldigt snabbt.
    Och att få bilderna medan dagen var i färskt minne var ju också toppen Solig 
  • Chicita
    Sofiiiz skrev 2012-09-14 19:08:43 följande:
    JA tackkort vill man ju få ut snabbt :) vi ska beställa färdiga av vår fotograf ;)
    Känner jag mig själv rätt så skulle de aldrig bli skickade annars ;)
    Vi beställde bilder i normalt format (alltså det vanligaste formatet när man ska sätta in i fotoalbum osv)

Sen vek jag två A4 papper så att det blev som en liten "bok" och satte en bild på våra ringar och buketten (detaljbild) på första sidan.
    Sen satt en porträttbild på oss på högersidan i första uppslaget, en bild på gästen (om det fanns någon bra, annars en bild på folk i allmänhet eller något annat roligt från bröllopet) satt på höger sida på nästa uppslag, och på sista uppslaget (också på höger sida) så satt en bild från eldshowen som vi hade på kvällen.
    Det innebar alltså att om man klippte isär "boken" i vikningen så var alla bilder på varsitt blad så att om dom ville sätta in bilderna i något album eller sätta i en ram så kunde dom göra det utan att förstöra något.

Det var jättepopulärt Glad 
  • Chicita

Men det var värst vilken tid det tog för er fotograf Förvånad
    Ni får ringa upp personen och be att denne får tummen ur Tungan ute

• Chicita

Aha ja då var det väl lite värre... Jag tänkte om det var en proffsfotograf som tog sån tid på sig

Svar på tråden Äntligen verkar våra bilder vara klara :)