• TheD

Gästernas (svärmors)klädsel

Som andra: varför ska herrarna vara "nedklädda"? Väljer ni klädkod "kavaj" då gäller det alla. Tycker det är fel att dela upp bland könen. Om dina svärföräldrar kommer dit i svart/vitt då är det så. Personligen ser jag inte svart/vitt har något med begravning att göra.

• TheD
    passionsblomman skrev 2012-09-16 15:21:47 följande:
    Med risk för att verka väldigt tjatig apropå att alla andra redan påpekat saken upprepade gånger...

...men du verkar inte uppmärksamma det här med att du vill välja att blanda klädkoder och välja två stycken?
    Jag tror att du tror att "mörk kostym" gäller herrarna och att "högtidsdräkt" benämner motsvarande för kvinnor? Så är det inte! Alla klädkoder utgår från männens klädsel och i det ingår sedan hur kvinnor ska välja nivå. Du ska välja antingen mörk kostym eller högtidsdräkt! annars vet ingen vad de egentligen ska ha på sig!
    Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • TheD

Det finaste man kan ha på sig är folkdräkt :) Blir inte mer högtidligt än så. Och det är något som får ha på sig oavsett klädkod.

• TheD

'Gilla' Chicita :)

Måste nog prova den där tröjan iaf som ni har.... ;)

• TheD
    Chicita skrev 2012-09-17 20:55:56 följande:
    Glöm inte snorkel och cyklop bara ifall du drunknar i den Flört
    Modevisning på Onsdag kl 17 och 18 och rabatter och erbjudanden (om du är hemma Flört)
    Haha :p.. Nej du, då kommer jag ligga på sängen helt slutkörd efter dagens muntliga och skriftliga tentamen.
  • TheD

!!!

Aniara4 skrev 2012-09-17 22:00:14 följande:
    Ska du gifta dig med någon eller är det en enmansföreställning?
Svar på tråden Gästernas (svärmors)klädsel