Desperat behov av hjälp!!
Du ar alldeles for ung for att stanna hos nagon som du inte passar ihop med. Du ar ocksa tillrackligt ung for att du ska hinna hitta nagon som det klaffar med. Allt du beskriver tyder pa att du verkligen borde lamna henne. Du gor henne en tjanst ocksa, for da kan hon fa en partner som uppskattar henne som hon ar och inte tycker att hon borde vara roligare, mer energisk och mer sexuellt aventyrlig. Jag tror inte det gar att andra pa en annan manniska sa jattemycket, inte om det handlar om grundlaggande personlighetsdrag. Och det borde man inte heller forsoka eftersom det ju faktiskt inte ar nagot fel pa henne, det ar bara att hon inte passar ihop med dig! Du kan absolut hitta nagon som gor det, det ar taskigt att halla pa och kritisera din nuvarande tjej och standing ga och undra om graset ar gronare. Hon mar antagligen daligt av att inte duga och det hjalper nog knappast henne att bli mer utatriktad. Nar jag var i 19-ars aldern hade jag en kille som bara ville att jag skulle vara nagot helt annat. Istallet for att gora slut och traffa nagon som passade honom battre sa kritiserade han mig jamt och standigt och fick mig att kanna mig otillracklig. Det slutade med att jag lamnade honom och hittade nagon som gillade mig som jag ar istallet.