• Mandala

Tips för problemhy

Tror jag hoppar på här med. Har ingen kul hy och har provat många olika produkter. Kör nu med cliniques tvätt, kräm, foundation o puder. Det har känts ok, nu tycker jag att min hy börjat bli fetare så jag funderar på om jag ska prova nåt annat ett tag. Annars nåt som är bra på höst o vinter är m&m à-syra, eller vad det heter, det är det enda som min man märkt stor skillnad på, även en kompis undrade vad jag gjort sist jag körde med den för att hyn blev mkt bättre.

• Mandala
    xanthine skrev 2012-09-19 16:45:23 följande:
    Clinique har ju en rengöring som heter Anti Blemish. Men när jag var på Kicks så sa dom att det var en kur. Alltså något man kunde använda någon månad när det är som värst. Men inget man ska använda en längre period. Är det den du använder Mandala? För det kanske hjälper att bara byta till något av deras andra rengöringskit.
    Nä jag använder deras ansiktstvätt, ansiktsvatten, en ph-återställare eller vad det nu är + en ansiktskräm. Det är det jagkör med varje dag. Men funderar på om jag ska byta till en annan sort för en annan hudtyp, jag har haft mer blandad hy innan men just nu känns den mest fet.
Svar på tråden Tips för problemhy