Inlägg från: Fremm |Visa alla inlägg
  • Fremm

Vad har ni lagt i favoraskarna och var köper man det?

Hej!

Kikar på vad vi ska ha i våra favoraskar... vill inte att det ska bli för dyrt eller se för lite ut. Vi hade tänkt oss choklad eller något annat godis, vårt färgtema är cerise och lime så gärna i dessa färger om det finns... men det funkar oxå med andra färger...

Vad har ni i era favoraskar?
    Var kan man hitta prisvärt godis som ändå är lite finare än sånt man köper vanligt i affären, det ska ju gärna vara papper om så att det inte flottar ner och det får ju gärna vara lite kärleks/bröllopsfint... :)

Tack på förhand!

• Svar på tråden Vad har ni lagt i favoraskarna och var köper man det?
  • Fremm

Tack för att ni delar med er, roligt att höra vad ni valt för askar,

själv har vi köpt pappersaskar i form av brudklänning och frack som ska vikas ihop men sen vad vi ska ha i är det stora problemet, tycker det blir så mkt pengar med de där pralinerna man köper i presentbutiker, min blivande pratade om att vi kunde använda ahlgrensbilar och stoppa i, det är rosa, grönt och vitt, något som alla gillar men det känns ju inte lyxigt och kärleksrelaterat... så jag letar fortfarande lite...

Kom oxå på att man kunde köpa hjärtan aladdin och köpa färgad folie och själv slå in men jag hittade inget ställe som sålde färgad folie styckvis... så typiskt...

Svar på tråden Vad har ni lagt i favoraskarna och var köper man det?