så ledsen =(
sitter här med tårar som bara rinner....trodde inte jag skulle bli så ledsen som jag blev!
Det är så att jag vill ha min bonusdotter som tärna hon kommer vara 10 år när vi gifter oss och våran dotter som brudnäbb och ändas dom två....både min och sambons familj tycker det är en fin tanke och låter jätte bra men nu så har bonusen berättat det för sin mamma och vem kan klandre henne för att vilja berätta en sån sak och jag fick nyss ett telefon samtal från mamman som källde ut mig efter noter och jag skulle ha klart för mig att hennes dotter skulle då fan inte vara med i vårat brudfölje...och om det är så att vi inte tänker om så kommer bonusen inte få vara med på bröllops dagen!
både jag och smabon vill ha henne med i följet och hon vill så gärna vara tärna också så vad gör vi?
ska vi ljuga för hennes mamma och gra som vi bestämt eller ska vi neka bonusen att vara med i följet??
gud allt känns så jobbigt, kan inte tänka klart känner jag!
skulle ni neka erat barn att vara med i ett brudfölje om ni hade separerat från era killar och han skulle gifta om sig?