Inlägg från: Anonym (......) |Visa alla inlägg
  • Anonym (......)

Ont, torr och ledsen.

Hej!
    Jag har ett problem som nu börjar bli ett stort problem! Jag kan inte ha sex!
    Jag bara kan inte slappna av, kroppen låser sig när det "närmar sig" jag kan inte bli våt och det gör jätte ont, även dagen efter. Jag har inget behov av att ha sex och det har jag aldrig haft men känner mig onormal som inte kan. Min  man är världens bästa och vi har hittat andra vägar men såklart känns det tråkigt att inte själva penetrationen kan funka.. 
    Har ni några tips till mig? 

• Svar på tråden Ont, torr och ledsen.
  • Anonym (......)

Jag tycker inte man får någon hjälp på kvinnokliniken. jag upplever att de inte vill tala om "känsliga saker".
    Vi har provat allt, så jag glidmedel har vi försökt , men funkar inte..
    Tack! 

• Anonym (......)

"klick" gillar jag inte, tror inte jag riktigt tål det, får en "svidande" känsla av det. men åh, detta skall jag genast köpa :) Jag dricker inte alkohol, men kanske skulle det vara värt att prova :) 

• Anonym (......)
    thistime skrev 2012-09-27 11:43:15 följande:
    Har du provat glidmedel som är baserat på olja? vanlig typ "klick" blir ju bara torrt tillslut, jag hade dedär problemet under min graviditet, alltså jag var bara torr, att du har det jämt är absolut inte samma sak det förstår jag.

men vi använde ett glidmedel som heter pjur, skiiitbra! har ni provat efter nått glas vin eller två, tänkte om du bara behöver slappna av lite och komma över själva spärren. kram
    Såg at det fanns många olika Pjur sorter, vilket hade ni?
Svar på tråden Ont, torr och ledsen.