Fått veta en sak, vad skulle du ha gjort?
Okej, fick veta en sak om en bekants man för ett tag sen och kan inte släppa d.. De har barn å hon vet nog inget! Han säljer knark.. :-\ Och tar själv.. Vad skulle ni gjort me infon?
Okej, fick veta en sak om en bekants man för ett tag sen och kan inte släppa d.. De har barn å hon vet nog inget! Han säljer knark.. :-\ Och tar själv.. Vad skulle ni gjort me infon?
Många och vettiga svar, tack för d! Jag VET att det är så, jag VET också att han är aktiv själv me. Vissa undrar om hur farliga droger det är, spelar ju ingel roll, men Lsd, Extasy och hach är det. känner mig klyven men KAN inte strunta i det då det finns barn med. tänk om han är helt väck och något händer, om någon får i sig något av msstag eller så? Ush, känns så jobbigt att veta och jag tänker anmäla det. Det är hans fel att det blir så, inte mitt. Att prata med honom eller frun kommer aldrig att hjälpa, Om han brytt sig om sin fru och barn hade det aldrig blitt så här, och jag tar bara mitt ansvar som anmäler.. Tycker iaf jag.. men rolit är det ju inte!!!