• Sofiiiz

Och just DÄRFÖR är ni inte bjudna!!

Du får be de skänka ev bröllopsgåva till rädda barnen eller nått istället, kanske de kommer till bra nytta. Orka att de ska "hota" med att inte ge gåva om de inte får komma på bröllopet? Om man väl vill/kan ge nån gåva så ska man väl inte hota med sånt?

• Sofiiiz

De kan få betala mig istället ;) så kan jag gå till tandläkaren och ta bort lite tandsten.
    Nä jag har ingen egen erfarenhet av rika föräldrar. Men låter mycket drygt att hela tiden bli
    påpressad en massa saker. Och när man vänligt men bestämt sagt nej får höra en massa
    saker som ska få en att ha dåligt samvete?

Allt i deras liv kan väl inte kretsa kring att de måste få vara delaktiga i ditt bröllop,
    tråkigt att de då ska försöka göra allt för att få dig att ändra dig. Eller må dåligt
    för att du inte gör som de vill att du ska göra.

• Sofiiiz
    sweetsueswede skrev 2012-10-01 17:57:33 följande:
    Jag bara ÄLSKAR namnet på denna tråden och du gör baske mig helt rätt i allt du gör och känner! :) Stå på dig och jag hoppas ni får allt precis som ni vill ha det.

Ps. Köp en döskallering i automat på ica (5 kronor), ta ett foto och mms:a bilden till dem. Säg att det är vigselringen. ;)
Svar på tråden Och just DÄRFÖR är ni inte bjudna!!